A Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evolution II a DTM aranykorának egyik ikonja. A homologizációs szabályok miatt készült utcai változatból épített versenygép hatalmas hátsó szárnyával, szélesített karosszériájával és kifinomult aerodinamikai elemeivel uralta a mezőnyt a ’90-es évek elején.
Az 1990-es szezonban a #65-ös rajtszámú autót a fiatal Michael Schumacher vezette, mielőtt a Forma–1-be igazolt volna. Ez a DTM időszak fontos mérföldkő volt pályafutásában, hiszen itt mutathatta meg tehetségét a túraautó-versenyzésben is. A 190E EVO2 szívét egy nagy fordulatszámú, 2,5 literes, soros négyhengeres motor adta, versenykörülményekhez hangolt futóművel és hátsókerék-hajtással párosítva.
A modell fémből készült, részletgazdag. Kerekei szabadon forognak és elfordíthatók, a kormány együtt mozog velük. Az első ajtók nyithatók, a belső tér kidolgozott. Festése és matricázása hűen idézi Michael Schumacher autóját az 1990-es DTM-szezonból.